زمان جاري : شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 6:51 قبل از ظهر
درباره ما
  • به
  • سایت
  • ما
  • خیلی
  • خوش آمدید
بهترين حالت نمايش در مرورگر فايرفاکس و کروم
طراحیون YourAds
بهترین مشاغل آزاد برای طراحان وب سایت
زمان جاري : شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 6:51 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
armann.rzb.ir
بهترین مشاغل آزاد برای طراحان وب سایت
تعداد بازديد : 28
magbot آفلاين



ارسال‌ها : 52
عضويت: 18 /7 /1397
بهترین مشاغل آزاد برای طراحان وب سایت
بهترین مشاغل آزاد برای طراحان وب سایتطراحی سایت
MAGBOT +

مشاغل آزاد وب و طراحی وب سایت یک بخش سودآور از صنعت خلاقیت است. ممکن است یک طراح وب هزاران دلار را براحتی در خانه خود کسب کند. رونق اینترنت در دهه گذشته مزایایی فراوانی به همراه آورده است.
تقریبا همه کار ها را اکنون می توانید به صورت آنلاین انجام دهید: خرید، شبکه، برقراری ارتباط و کاریابی .... . بسیاری از مردم در حال حاضر از طریق اینترنت گزینه ای برای کار در خانه دارند. در واقع، بسیاری از اشخاصی که کار در منزل را انتخاب کرده اند درآمد بیشتری نسبت به کسانی دارند که به طور منظم 9-5 در روز کار می کنند! گزینه های محبوب برای شما در طراحی وب در این مقاله آورده شده است.
اول از هر چیز شما نمیتوانید کسب و کار موفق وب داشته باشید،اگر نتوانید مشتریان را پیدا کنید. بسیاری از فرصت های شغلی وجود دارد در ادامه آماده است. این مقاله به شما کمک خواهد کرد که انتخاب درستی داشته باشید.


در ادامه، شایع ترین مشاغل طراحی وب مستقل را به شما معرفی می کنیم. شما قادر خواهید بود تا ببینید که در آن جای کار هستید.! ۱. طراح وب طراح وب معمار وب سایت است، او بنیاد وبسایت را بنا می کند. طراح وب همچنین یک هنرمند است که طراحی و خلاقیت را در صفحات وب بجریان می اتدازد، طراح وب نیاز به مهارت برنامه نویسی و خلاقیت دارد. او باید به زبان های برنامه نویسی، از جمله HTML، XHTML، PHP و CSS، شناخت داشته باشد.
طراحی وب نیاز به مهارت خلاقانه دارد. طراح وب باید با نرم افزار ویرایش گرافیکی مانند Adobe Photoshop یا Illustrator نیز مهارت داشته باشد. جاوا اسکریپت نیز که قابلیت کارکرد را به محصولات اضافه می کند اهمیت دارد.
یک طراح وب باید طراحی وب سایت زیبا و چشم نواز را ایجاد کند که بتواند نیازهای مشتری را برآورده کند. ممکن است SEO و تولید محتوا را برای مشتری خود انجام دهد. البته طراح وب ممکن است SEO را به شخص دیگری واگزار کند. ۲.طراح وب تعاملی طراح وب تعاملی تجربه کاربری و رابط کاربری تعاملی برای یک وب سایت ایجاد می کند. او متخصص در ایجاد تعامل، قابلیت استفاده ساده و تجربه کاربری است. این باعث می شود که وب سایت جذاب، بی نظیر و قدرتمند باشد. طراحان وب تعاملی سعی میکنند وبسایتی منحصر به فرد، سرگرم کننده و کاربر پسند ایجاد کنند. آنها معمولا از ابزارهای مختلف در برنامه نویسی استفاده می کنند؛ اسکریپت ها و اضافه کردن ویژگی های مختلف برای به حداکثر رساندن تجربه کاربر وب مفید است. سایت های کاربر پسند و جذاب تر می سازد. طراح وب تعاملی با ابزارهای رایج مورد استفاده برای تعامل کار کند مانند: فلش، جاوا، CSS انیمیشن، جاوا اسکریپت و jQuery.
طراحی رابط کاربری گرافیکی، یا GUI، یکی از مهمترین وظایف یک طراح گرافیک تعاملی است. صفحه اصلی وب سایت هستند که کاربران را به سایت جذب می کنند. GUI شامل دکمه ها، گزینه ها، منوها و دایرکتوری ها است تا کاربران وب بتوانند از سایت استفاده کنند.
ایجاد یک وب سایت تعاملی زمان بر است و آموزش بیشتری برای کاربران نیاز دارد.طراحان وب تعاملی یک شغل freelancing پر درآمد است، چرا که اکثر وب سایت ها در حال حاضر به دنبال تعامل هستند.
۳.طراح تم وردپرس وردپرس به عنوان یک پلت فرم ساده وبلاگ نویسی استفاده می شود اما در حال حاضر برای انواع وب سایت ها استفاده می شود. بسیاری از مشتریان در حال حاضر از وردپرس برای سایت های خود استفاده می کنند؛ به خاطر ویژگی های مفید و راحتی مدیریت آن. طراحی تم وردپرس یک زمینه رو به رشد و سودآور در طراحی وب است.
یک طراح تم وردپرس مسئول ایجاد یک سایت و طرح تم وردپرس است، باید مطمئن شوید کار تمیز، جذاب و چشمگیر است. وردپرس عالی است برای مشتریانی که رتبه بندی در جستجوگرها برایشان مهم است. وبسایت هایی که از فلش یا Dreamweaver استفاده می کنند ممکن است زیبا باشند، اما ممکن است زمان بارگذاری آهسته ی داشته باشند. موتورهای جستجو نمی توانند سایت های فلش را بخوانند. بنابراین آنها در رتبه بندی موتورهای جستجو در مقایسه با وردپرس ضعیف هستند.
شنبه 18 خرداد 1398 - 03:55
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


armann.rzb.ir
طراحیون
:تمامي حقوق مطالب اين انجمن مربوط به همين انجمن ميباشد و هرگونه کپي برداري يا ترجمه قالب به شدت پيگرد قانوني دارد|طراح قالب طراحیون

به امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما